Els alumnes dels màsters en Videojocs i Animació presenten el seu projecte Twinlight Souls

El divendres 27 de novembre va tenir lloc la presentació del videojoc Twinlight Souls, el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School han realitzat durant l’última edició del programa (curs 2019-2020).

Abans de la presentació del joc, vam tenir com a convidada especial a Aurélie Bauzou, International Recruiter a Power Up Talent, agència de selecció de talent especialitzada en videojocs, que va impartir la conferència: “Game Up: Mercat Global de Videojocs vs. Covid-19”. En aquesta sessió va explicar la repercussió que la pandèmia ha tingut sobre la indústria dels videojocs, i va dibuixar quines seran les tendències de mercat en un escenari postcovid.

A continuació, va tenir lloc la presentació del videojoc Twinlight Souls, per part dels alumnes. Aquest joc ens situa a Niberry Forest, que ha caigut en la foscor i ara està en mans de l’antiga corrupció. Quan la lluita semblava gairebé perduda, el joc ens proposa unir-nos als seus herois, dos esperits lleugers nascuts com a últim recurs per salvar la terra, i cooperar per derrotar les forces del mal que han arrelat a Niberry Forest.