Els espais docents de la UPC School, ja adaptats a les noves mesures de prevenció de la Covid-19

La UPC School començarà el nou curs acadèmic 2020-2021 amb un model de docència presencial, però amb un enfocament híbrid i adaptable a l’evolució de la situació sociosanitària. Per començar el nou curs amb les millors garanties, les instal·lacions i espais en els quals la UPC School imparteix docència estan adaptats a les noves mesures de seguretat requerides.

Entre les adaptacions realitzades al Tech Talent Center, seu la UPC School, s’ha ampliat la separació de cadires i estacions de treball a 1,5 m, s’ha incrementat el nombre de dispensadors de gel hidroalcohòlic en tots els espais i també s’han ubicat cartells informatius que inclouen totes les mesures de prevenció davant la Covid-19. A la recepció del Tech Talent Center s’han instal·lat també mampares de metacrilat per a l’atenció directa al públic.

Per flexibilitzar el model de docència i adaptar-lo a qualsevol contingència, totes les aules disposen de càmeres i equips d’àudio per al streaming en directe de les classes, fet que permet la virtualització de qualsevol sessió que ho requereixi.

A més, com a novetat del nou curs, la UPC School també ha adaptat 8 dels seus màsters i postgraus a modalitat bimodal, és a dir, s’oferiran tant de forma presencial o semipresencial com 100% en línia. Consulta aquí els programes bimodals.

A la UPC School ja estem preparats per començar el nou curs amb totes les garanties. Us hi esperem!