Ets UPC Alumni? Aconsegueix un 15% de descompte si et matricules abans del 30 de juny!

La UPC School ha obert el període de matrícula per als programes formatius que comencen el pròxim curs acadèmic 2023-2024. Ara, si ets UPC Alumni i et matricules abans del 30 de juny, obtindràs un 15% de descompte en una àmplia selecció dels nostres màsters, postgraus i cursos. Per sol·licitar el descompte, caldrà estar dona’t d’alta com a membre de la comunitat UPCAlumniMés.

Podràs aconseguir aquest descompte si ets UPC Alumni membre de la comunitat UPCAlumniMés, has estat admès i formalitzes el pagament total o parcial de la matrícula abans de la data fi de la promoció. Els estudiants i antics estudiants de màster i/o postgrau de la UPC School també són exalumnes de la UPC. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no s’hagin acollit a cap altre descompte o promoció.

Els programes de la UPC School tenen com a objectiu especialitzar els professionals en aquells perfils més demanats pel mercat laboral. Són programes en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC, dissenyats amb l’aval de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la universitat de referència en tecnologia i innovació, i impartits pels millors professionals en actiu de cada àmbit.

Consulta els màsters, postgraus i cursos amb 15% de descompte per a UPC Alumni.