John-Christopher Spender visitarà la UPC School per parlar sobre management i innovació

14 d’octubre de 2010

En aquesta ponència, organitzada en el marc del màster
Executive MBI (Master in Business Innovation), alumnes i professionals tindran l’oportunitat d’escoltar l’innovadora visió sobre noves estratègies de management a càrrec d’una de les personalitats internacionals amb més experiència en la recerca i docència sobre aquesta qüestió: John-Christopher Spender.

JC Spender és enginyer per la Universitat d’Oxford i doctor en Estratègia Corporativa per Manchester Business School. Aporta una extensíssima experiència en l’estudi de qüestions com la gestió del coneixement a les organitzacions, així com en estratègia i innovació aplicades a la direcció empresarial i la gestió d’equips. Spender advoca, en plena era postmoderna i d’incertesa econòmica, per redefinir els mecanismes per dur una empresa cap a l’èxit. En aquesta conferència, que porta per nom “Managing as a Talking Game” defensarà un model de desenvolupament a les organitzacions basat en la persuasió i la gestió del coneixement.

En la seva amplíssima trajectòria, ha publicat una desena de llibres i més de 40 articles en revistes i publicacions especialitzades, on desgrana una innovadora visió de la capacitat de les organitzacions per generar valor afegit en la conjuntura actual. El seu estudi en aquests àmbits ha estat reconegut i premiat en diverses ocasions.

La conferència “Managing as a Talking Game” serà pronunciada en anglès. ■