La formació contínua, més accessible gràcies a les beques i els préstecs per al desenvolupament professional

31 d’agost de 2009

Si en la conjuntura actual les qüestions econòmiques poden suposar un entrebanc a la continuïtat formativa, ara serà una mica més fàcil que tothom que desitgi cursar el màster, postgrau o curs de formació contínua més idoni per al seu desenvolupament professional pugui fer-ho.

Tots els professionals que hi estiguin interessats poden consultar la informació de les diferents opcions de finançament a l’apartat Beques i Préstecs del web, que s’organitza a l’entorn de dos vies principals: prestacions a títol individual, és a dir per a la formació particular, o ajuts orientats a finançar la formació de l’empresa on es treballa. En qualsevol cas, el cercador interactiu de l’aplicació permet escollir, d’una manera fàcil i pràctica, l’opció de finançament públic o privat que més s’adapti a les necessitats concretes de cada professional.

A part d’aquestes prestacions econòmiques genèriques que atorguen entitats i institucions per a estudis de formació continuada, hi ha beques i ajuts concrets per a activitats formatives específiques. Aquesta informació es pot consultar a l’apartat “Informació general” del detall de cadascun dels cursos.

La UPC School té, a més, un servei d’assessorament personalitzat sobre l’opció de finançament més adequada al perfil concret de cada professional. De la mateixa manera, també s’ofereixen descomptes en la matrícula als antics alumnes de la UPC, als membres de l’Associació d’Amics de la UPC i als membres de determinades associacions i col·legis professionals. Les persones interessades a gaudir d’aquests serveis poden consultar l’equip assessor de la UPC School mitjançant els telèfons 902 76 00 76 i (34) 93 112 08 05 o el correu electrònic start.here@talent.upc.edu.■