La Universitat ETH de Zuric aposta per la UPC School per completar la formació del seu alumnat

21 d’abril de 2009

El màster en Advanced Studies in Management, Technology and Economics que imparteix la Universitat ETH de Zuric compta amb un programa formatiu que es du a terme a la ciutat de Barcelona. En aquesta edició i per segon any consecutiu, la prestigiosa universitat suïssa ha escollit la UPC School i les seves instal·lacions al Tech Talent Center per organitzar el programa Corporate Finance in Barcelona.

El programa, que es va impartir durant la darrera setmana de febrer, va comptar amb 31 alumnes, professionals amb càrrecs tècnics i directius de les empreses més destacades del sector de l’enginyeria, la industria i el quart sector, com ara Canon, Nestlé o Axa Winterthur, entre altres.

L’alumnat ha pogut aprofundir en diferents aspectes financers i ha conegut el funcionament de l’economia catalana i de la projecció internacional de les empreses del país.

El programa Corporate Finance in Barcelona ha comptat també amb la participació de docents experts en la matèria que provenen de diferents àmbits, com ara la universitat, les escoles de negocis, l’empresa i l’administració pública.

Entre altres professors i professionals, Francesc Granell, catedràtic d’economia i professor d’Organització Econòmica Internacional a la Universitat de Barcelona, i Joan Rosas, economista i director de Desenvolupament Internacional de “la Caixa”, han aportat els seus coneixements i experiències particulars a l’alumnat, la qual cosa els ha permès tenir una visió més àmplia de l’economia i les perspectives de futur de Catalunya.

Els bons disseny i gestió d’aquest programa ha fet que la Universitat ETH de Zuric, una de les universitats públiques pioneres en recerca d’Europa, manifesti el seu interès per continuar col·laborant amb la UPC School of Professional & Executive Development l’any vinent. ■