La UPC School acull la 5a estada d’alumnes del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Durant una setmana, els alumnes d’aquest programa MBA Internacional combinen les sessions teòriques, en les quals professionals i docents reconeguts en el sector aporten experiències de gestió i internacionalització en l’àmbit de direcció de l’empresa, amb seminaris pràctics i visites d’interès cultural. El programa incideix en abordar aspectes clau per a l’estratègia empresarial com són la gestió de la innovació, el capital humà o el disseny com a factors de competitivitat diferencials.

Entre les visites programades a empreses, es troben les que realitzaran a SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo) – Grup VOLKSWAGEN, la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona o a la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) – Port de Barcelona. A més d’aquestes visites, els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès de la capital.

Amb aquesta es compleixen 5 edicions d’aquest stage d’alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima a Barcelona, una excel·lent oportunitat per reforçar els vincles que la UPC manté amb altres institucions formatives arreu del món, establint punts d’unió que tenen en l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores el seu denominador comú.