S’inicia EXPOElèctric Fòrmula-e, la cita referent del vehicle elèctric a Barcelona

Els dies 20 i 21 de setembre s’organitzaran les e-Jornades, conferències per debatre amb els principals professionals del sector quins són els temes d’actualitat en referència a la mobilitat elèctrica. El director de la primera edició del postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport i exdirector de Transport Terrestre del Ministeri de Foment, Manel Villalante, participarà en la jornada del dia 21, on pronunciarà una conferència sobre Mobilitat Eficient.

La sostenibilitat en l’energia i el transport és l’eix d’una sèrie de programes de formació permanent que ofereix la UPC orientats a desenvolupar noves competències per als professionals. A la UPC School, centre formatiu situat al 22@, districte de la innovació i la tecnologia, s’imparteixen programes en sostenibilitat, transport i automoció: el proper novembre s’inicia la segona edició del postgrau en Vehicles Elèctrics i altres Tecnologies de Propulsió –liderat per la UPC amb la col·laboració de més de 20 empreses i centres d’investigació capdavanters en el sector-, i així com també el postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport, programa pioner a tot l’Estat Espanyol en disseny, direcció i gestió de la mobilitat en el context de les Smart Cities.

La UPC School acompanya els professionals en el desenvolupament de la seva carrera amb un catàleg de formació que transfereix coneixements i experiències i cerca la generació d’expertesa, creativitat i innovació, tot permetent la compatibilització entre la vida personal i professional.