La UPC School acull una estada d’alumnes del màster en Management, Technology and Economics de l’ETH de Zurich

9 de març de 2011

Els 29 alumnes participants d’aquest seminari assistiran a sessions teòriques al Tech Talent Center, seu de la UPC School, durant tota la setmana, en les quals coneixeran de la mà de professionals del món acadèmic i professional aspectes clau del sistema financer i les finances corporatives a l’entorn català, així com estratègies d’internacionalització, creixement i increment de la competitivitat d’empreses catalanes.

Els participants combinaran les sessions a l’aula amb dues visites a empreses. Una d’elles és Agbar, on s’explicarà als alumnes suïssos la seva experiència de creixement, expansió i internacionalització d’acord amb el model de negoci de l’aigua, on són pioners. Al seminari també es presentarà l’experiència del centre tecnològic Barcelona Digital, incidint en les seves estratègies per al foment de competitivitat entre les empreses tecnològiques que formen part del Clúster TIC.

Una vinculació que es consolida

El seminari Aspects of Corporate Finance in Barcelona de la ETH de Zurich arriba a la seva 4ta edició consecutiva, fet que converteix aquesta Universitat suïssa en un soci estratègic de valor per la UPC School.

Els programes en col·laboració amb partners com universitats estrangeres, escoles de negocis i altres institucions formatives es basen en el desenvolupament conjunt d’activitats formatives orientades a desenvolupar el talent dels professionals, fomentant la innovació en els sectors productius. ■