La UPC School col·labora amb l’International Corporate Universities Forum (ICUF)

23 de setembre de 2010

La UPC School of Professional & Executive Development participarà com a knowledge partner en el “I International Corporate Universities Forum” (ICUF), que tindrà lloc els dies 27 i 28 de setembre de 2010 a Barcelona.

L’ICUF té per objectiu debatre el rol estratègic de les Universitats Corporatives en les organitzacions i reflexionar sobre com la formació pot ajudar a impulsar els canvis interns. S’adreça principalment a alts directius que estan a càrrec de l’estratègia empresarial i de la gestió de l’educació executiva.

Els assistents podran escoltar les ponències d’experts destacats com Brian Bacon, Jeanne C. Meister, Bob Sherwin, Alfons Cornella o Genís Roca. Compartiran coneixement i experiències; analitzaran models i tendències actuals de les Universitats Corporatives, i obtindran informació útil i concusions aplicables a les seves organitzacions.

En matèria del que és l’eix central del fòrum, les solucions per a la formació a les organitzacions, la UPC School té una dilatada experiència. En els darrers 15 anys, el departament de Solucions Corporatives, ha treballat per a més de 300 organitzacions en 500 programes de formació in company. Està especialitzado en formació de l’àmbit tecnològic (enginyeries; arquitectura; medi ambient i sostenibilitat, i tecnologies de la informació i la comunicació) -entorn en el qual ostenta el lideratge- i en formació de l’àmbit de la gestió i la direcció empresarial.

La UPC School contribueix així al desenvolupament del talent intern de les organitzacions, per ajudar-les a potenciar els processos de creativitat i innovació, a ser més competitives i, en definitiva, a desenvolupar les seves estratègies de negoci.