La UPC School crea nous cursos per potenciar l’ocupabilitat dels professionals tecnològics

22 de febrer de 2010

Amb l’objectiu de fomentar el talent, la innovació i l’èxit de tots aquells professionals del sector tecnològic que actualment es troben a l’atur, la UPC School ha dissenyat una sèrie de cursos de formació on-line per millorar la seva ocupabilitat i ajudar-los a reincorporar-se al mercat laboral.

Entre aquests cursos, destaca el Programa en Competències de Gestió i Innovació
que pretén potenciar les competències transversals i flexibles de l’alumnat, independentment del seu sector empresarial. Aquest programa està format per cinc microcàpsules o cursos per a cada una de les competències:

La UPC School també ha creat una sèrie de cursos presencials i específics per a cada sector de l’àmbit tecnològic. Alguns d’aquests cursos són:

Totes aquestes novetats educatives han format part del programa de beques Talent Help, que la UPC School va posar en marxa al començament de l’any amb l’objectiu de donar suport al talent en el sector de la tecnologia mitjançant l’accés a la formació especialitzada. ■