La UPC School inicia dos programes de formació per Silk Aplicaciones i SGS

Impulsats per la unitat de Formació per a l’Empresa de la UPC School, aquest mes d’octubre s’han iniciat dos cursos de formació contínua per formar professionals de dues empreses del sector tecnològic: una formació per Silk Aplicaciones en Agile Management i un curs per SGS sobre BIM Management.

El programa que es realitza per Silk Aplicaciones és un curs adreçat a 20 professionals de l’empresa que ofereix una visió completa i pràctica de les diverses opcions d’aplicació d’eines agile management: scrum, devops i lean it per al desenvolupament de software, la gestió de la infraestructura i els serveis TIC pels usuaris, així com a la gestió del propi departament i dels equips de treball. Les principals metodologies i models de treball que es treballen al programa són:

• Scrum per desenvolupament de projectes.
  • Kanban y Scrumban per manteniments i gestió de peticions.
  • Altres models per projectes àgils: DAD, LeSS, SAFe.
  • Management 3.0 per a gestionar amb èxit els equips i departaments àgils.
  • Lean IT per millorar l’eficàcia, qualitat i productivitat del departament TIC.

L’objectiu és proporcionar coneixements pràctics i aplicables a l’empresa, tot reforçant sessions pràctiques on es desenvolupen casos reals proposats pels assistents.

Programes corporatius

El curs de formació contínua en Building Information Modeling (BIM) que s’ha iniciat a SGS va adreçat a 20 professionals de l’organització que treballen en l’àrea de la construcció. La necessitat d’incrementar l’eficiència i la sostenibilitat de tot procés relacionat amb el cicle de vida de la construcció creix cada vegada més. En els últims anys, el Building Information Modeling (BIM) ha demostrat tenir la capacitat de respondre a aquestes necessitats, ja que permet obtenir informació coordinada, coherent i computable relativa a les característiques físiques i funcionals d’un edifici o infraestructura.

Els principals objectius del programa són:

• Entendre la metodologia BIM, saber aplicar-la i transmetre-la.
  • Formar als professionals de la construcció d’SGS en l’ús d’instruments en l’anàlisi de models BIM: capacitar als alumnes per emprar eficaçment eines concretes de software.
  • Fomentar una actitud proactiva i critica vers el BIM.