Noves propostes formatives de la UPC School

El pròxim curs acadèmic 2019/2020, la UPC School presenta 7 noves propostes formatives en les àrees de ciències i tecnologies de la salut, enginyeria industrial i tecnologies de la informació i la comunicació. Són programes d’especialització, dissenyats amb l’aval de la UPC i impartits pels millors professionals de cada àmbit. Especialitza’t i impulsa ara la teva carrera professional!

Aquestes són les noves propostes:

Àrea de Ciències i Tecnologies de la Salut:

eHealth

Màster en e-Health Technology Innovation. L’e-Health serà la clau per transformar el model de salut del futur, que serà més connectat i més proper a les persones. Per aconseguir-ho, serà essencial l’ús estratègic de les tecnologies disruptives, com l’IoT, el Big Data o el 5G, entre d’altres. Aquest màster connecta les necessitats del món de la salut amb l’univers de solucions tecnològiques per definir nous models de negoci a partir d’aquesta convergència.

Àrea d’Enginyeria Industrial:

smart_energy

Màster en Smart Energy. En l’evolució cap a un nou model energètic més racional i sostenible la transformació digital serà clau. Aquesta formació et capacitarà per integrar energies renovables, microxarxes i vehicles elèctrics a la xarxa elèctrica intel·ligent (smart grids), entendre el funcionament dels mercats elèctrics i realitzar una anàlisi tècnica i econòmica dels projectes.

Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació:

Full StackPostgrau en Full-Stack Web Technologies. El desenvolupador Full-Stack és una figura fonamental en els departaments IT que actualment és molt demandada per les empreses. Adquireix les competències d’aquest perfil tècnic, que dóna resposta a qualsevol repte de desenvolupament web, amb una visió integral tant d’aspectes front-end com back-end.

DigitalInnovationPostgrau en Digital Innovation for Business Development. Postgrau dissenyat conjuntament entre la UPC i Accenture, líder en solucions de consultoria digital, tecnologia i operacions. Accenture assegura pràctiques professionals remunerades a tots els estudiants que cursin aquest programa. Un cop hagin adquirit aquesta experiència professional, almenys al 50% dels estudiants s’incorporaran a la plantilla. A més a més, els alumnes contractats rebran un bonus de 2.000 € com a ajut de finançament.

digitalitzacioPostgrau en Digitalització del Patrimoni Cultural: Processos de Captació d’Imatge Fixa. El patrimoni cultural existent en els diferents arxius i museus és d’una gran magnitud. Com a pas previ a la seva difusió, aquestes institucions han iniciat processos de digitalització dels seus fons i col·leccions per tal de crear arxius digitals que garanteixin també la seva preservació. Aquest postgrau t’endinsarà en els requisits tècnics i de qualitat de les imatges digitals, en funció de les característiques dels originals i de les necessitats de preservació i usos futurs.

Game_DesignPostgrau en Game Design & Management. Segons el Llibre Blanc del Desenvolupament Espanyol de Videojocs 2019, Catalunya es consolida com el principal pol de la indústria espanyola i, segons les previsions, la facturació creixerà a un ritme anual del 23% a l’estat. Dissenyar, conceptualitzar i prototipar un projecte de videojoc és l’objectiu d’aquesta formació, que també capacitarà per analitzar i ajustar el model de negoci, la monetització o l’experiència d’usuari del joc.

IncubationPostgrau en Lean Startup Incubation.  Desenvolupa un projecte de negoci propi aprofitant les potencialitats de les noves tecnologies, amb el suport de prestigiosos mentors-emprenedors. La formació segueix la metodologia Lean Startup i inclou un període d’incubació del projecte a B-Combinator, hub d’innovació i creixement empresarial del 22@, que ajuda a les startups a accelerar-se, consolidar el seu negoci i expandir-se.