L’animador Martin L’Hereux, convidat especial en la presentació de projectes dels màsters en Videojocs i Animació de la UPC School

En el marc de l’acte de presentació dels projectes finals de l’oferta formativa en Videojocs, Animació i Art Digital de la UPC School, l’auditori del CaixaFòrum va acollir la conferència “Computer Animation, a fun career!”, a càrrec de Martin L’Heureux, un dels directors d’animació més reconeguts a nivell internacional, amb 35 títols que inclouen superproduccions de cinema, videojocs, sèries de televisió 2D i 3D i peces comercials i de realitat virtual. L’acte va ser tot un èxit d’assistència, amb més de 300 assistents.

Conferencia MartinMartin va fer un repàs, entre anècdotes i un toc d’humor, a  la seva trajectòria de més de dues dècades com a animador per videojocs i cinema. Va parlar del projecte Ryse: Son of Rome i dels reptes que li va suposar com a animador haver realitzat aquesta superproducció en un termini molt ajustat. També va parlar del paper Jesus_Martinde l’artista a la indústria de l’entreteniment i quines competències necessitat avui en dia aquest perfil, en un sector cada cop més internacionalitzat i format per equips de treball multidisciplinaris. De la seva mà, els més de 300 assistents van tenir una mirada privilegiada a l’estat actual de la indústria de l’entreteniment. Recordem que en els crèdits de Martin L’Hereux s’inclouen títols tan destacats com: Metroid Prime, Men in Black II, Star Wars EP1, Small Soldiers, Polar Express, The Hulk, entre molts altres.

Si no vas poder assistir a la conferència o vols veure-la de nou, aquí tens el vídeo complet de l’Open Talent: “Computer animation, a fun career”.

Video_OpenTalentMartin

Presentació dels Projectes Finals

En aquest acte es van presentar els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l’última edició del programa.

Els projectes presentats van ser:

El públic assistent també va poder participar de forma activa pel seu projecte favorit amb un sistema de votacions en directe. Finalment, el grup de Mighty Mask es va endur el reconeixement i tots els membres del grup van rebre un detall.

Alumnos Videojuegos

Aquí podeu visualitzar el vídeo complet de la presentació de projectes.

Caratula_VideoProjectes