Nous ajuts Employment Help per a professionals a l’atur o amb rendes baixes

La UPC School posa en marxa una nova edició dels ajuts Employment Help dirigits en aquesta convocatòria a professionals que estiguin actualment a l’atur i també a professionals autònoms o treballadors per compte aliè amb rendes baixes. Aquests ajuts faciliten l’accés a la formació especialitzada que ofereix la UPC School en l’àrea d’arquitectura, urbanisme i edificació.

Employment HelpEs podrà optar a 6 programes de màster en l’àrea d’arquitectura, urbanisme i edificació que s’iniciaran durant el primer quadrimestre del curs acadèmic 2020-2021. Aquests ajuts cobriran un import de 50 € per ECTS en la matrícula.

La sol·licitud d’ajut Employment Help podrà realitzar-se des del 2 de juny de 2020 i fins set dies abans de l’inici de cada programa formatiu, com a data límit. Els únics requisits per optar-hi són els següents:

1. Estar a l’atur en el moment d’optar a l’ajut.
  2. Ser un professional autònom o un/a treballador/a per compte d’altri amb una mitjana mensual d’ingressos bruts dels darrers quatre mesos que no superi en un 20% el salari mínim interprofessional.

També és necessari estar admès en el programa per al qual es demana l’ajut econòmic.

Més informació i sol·licituds:

Ajuts Employment Help