Ports de la Generalitat ofereix una beca de 4.500 € per al TFM del màster en Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business)

Ports de la Generalitat, amb l’objectiu de promoure l’excel·lència acadèmica i fomentar la recerca i el desenvolupament en l’àmbit portuari, ofereix una beca del 50% de l’import de la matrícula adreçada als estudiants del màster en Dret i Negoci Marítim (Shipping Business) que facin el seu treball final de màster (TFM) sobre algun tema de rellevància per a algun dels ports gestionats per Ports de la Generalitat.

La pròxima edició del màster en Shipping Business començarà el 26 d’octubre del 2023, en modalitat presencial. Els estudiants podran sol·licitar l’ajuda una vegada ja iniciat el curs i, en cas de ser concedida, s’atorgarà amb caràcter retroactiu.

L’adjudicació de la beca es realitzarà segons els criteris següents:

• L’expedient acadèmic.
  • La situació laboral.
  • La qualitat de la proposta del projecte final de màster presentada.
  • L’acreditació d’experiència al sector marítim – portuari.

El màster en Dret i Negoci Marítim (Shipping Business) compta amb una trajectòria consolidada i reconeguda de 24 edicions, formant professionals en l’àmbit del negoci i el dret marítim i la gestió portuària. Atesa la importància del transport marítim en el comerç global, el programa s’enfoca a desenvolupar habilitats i coneixements rellevants per a aquest sector estratègic, aprenent de destacats professionals del camp i a través d’experiències pràctiques, com ara visites tècniques i un viatge d’estudis a Londres, epicentre del negoci marítim.

Per a més informació sobre aquesta beca, podeu contactar amb el tècnic del programa mitjançant el telèfon 93 112 08 67 o el formulari d’informació del postgrau.