Programa d’ajuts per cursar el màster en Direcció i Organització d’Empreses. MBA

Nou programa d’ajuts específic per matricular-se al màster en Direcció i Organització d’Empreses. MBA de la UPC School, la pròxima edició del qual s’iniciarà al setembre de 2019. Es tracta de dos ajuts d’un 18% de l’import de la matrícula.

Ayudas_MkMBAL’assignació es realitzarà en base a les condicions socioeconòmiques del candidat i es donarà preferència a les persones que estiguin a l’atur o necessiten un ajut econòmic per matricular-se en aquest programa.

Les persones que compleixin amb els perfils d’admissió del programa i estiguin interessades en sol·licitar un ajut han d’estar admesos prèviament al programa en qüestió.

Per formalitzar la sol·licitud, hauran d’enviar la següent documentació al correu electrònic sandra.soler-garcia@fpc.upc.edu:

• Document que acrediti la inscripció al Servei d’Ocupació de Catalunya (DARDO) o certificat d’empresa d’ingressos.
  • Carta de motivació explicant les raons per cursar el màster i la situació econòmica del candidat.

La data límit per presentar sol·licituds és el 28 de juny de el 2019.

Per a més informació sobre els tràmits a realitzar, pots contactar amb aquest correu electrònic sandra.soler-garcia@fpc.upc.edu.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.