Simon ofereix 2 ajuts per cursar el màster en Internet of Things amb pràctiques professionals

L’empresa Simon, amb l’objectiu d’impulsar la formació en l’àmbit d’IoT, i en el marc de l’acord de col·laboració com a soci estratègic del màster en Internet of Things de la UPC School, ofereix dos ajuts per cursar aquest programa de formació durant el curs acadèmic 2019/20 i realitzar una estada de pràctiques professionals a l’empresa.

Cada ajut consisteix en la formalització d’un conveni de pràctiques professionals a Simon (que preveu un ajut a l’estudi) durant el curs 2019-20; i per altra banda cobreix, a més a més, 4.000€ de la matrícula del màster.

Internet of Things (IOT)Els destinataris dels ajuts són professionals del sector de les telecomunicacions, la informàtica o l’electrònica, que vulguin completar la seva formació adquirint noves competències en l’àmbit de la IoT i que estiguin interessats a desenvolupar-se professionalment en aquesta empresa puntera en tecnologia i disseny.

Per sol·licitar-ho, els candidats hauran d’estar admesos al màster i aportar la següent documentació:

• Expedient acadèmic del sol·licitant.
  • Cartes de recomanació acadèmiques i/o professionals.
  • Informació sobre les condicions socioeconòmiques del sol·licitant.

Per al seu atorgament es tindran en compte també requisits de formació (recent titulat en enginyeria i nivell alt d’anglès) i la superació d’una entrevista personal.

El 15 d’octubre s’iniciarà la 3a edició del màster en Internet of Things de la UPC School, una formació puntera que et capacitarà per dissenyar, implementar i dirigir projectes en l’àmbit de la IoT, una revolució tecnològica que permetrà a les companyies reduir costos operacionals, augmentar la productivitat i desenvolupar noves ofertes de productes.  Tot això, de la mà de professorat amb experiència pràctica i professionals del sector, molts d’ells emprenedors en diferents àmbits on l’IoT s’està desenvolupant, com ara smart cities, home automation, indústria 4.0, smart energy, e-health o el vehicle connectat.

La data límit per sol·licitar l’ajut és el dijous 10 d’octubre de 2019.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, pots contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 68 05 o el formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.