MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has d'introduir l'usuari del campus no un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  XV Congrés Espanyol sobre Sistemes Intel·ligents de Trans...
Data: Del 14-04-2015 al 16-04-2015

ITS Espanya organitza la XV edició del Congrés Espanyol de Sistemes Intel·ligents de Transport, que tindrà lloc entre els pròxims dies 14 i 16 d'abril al Col·legi Oficial d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Madrid. ITS Espanya (Intelligent Transport System Espanya) és entitat col·laboradora del postgrau en Smart Mobility. Sistemes Intel·ligents de Transportde la UPC School.

El Congrés debatrà sobre les últimes tendències en la incorporació i integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en qualsevol modalitat de transport, el que es coneix com els Sistemes Intel·ligents de Transport (ITS- Intelligent Transport Systems), una de les eines imprescindibles per afrontar els reptes als quals s'enfronta la mobilitat al segle XXI.

Al congrés, hi participaran com a ponents destacats Cristina Pou, codirectora del postgrau en Smart Mobility de la UPC School i cap del servei de coordinació i gestió del Transport per Carretera de la Generalitat de Catalunya, i Francesc Varela, de l'empresa Nexus Geografics, entitat col·laboradora del postgrau. També participaran membres del quadre docent del curs, com Vicenç Castaño, de Schneider Electric - Telvent Tráfico y Transporte.

Més informació:

XV Congrés Espanyol sobre Sistemes Intel·ligents de Transport