MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has d'introduir l'usuari del campus no un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Symposium on Smart Rural Grids
Data: 09-06-2015
Horari: 09:00 a 14:00

El proper dimarts 9 de juny de 2015, entre les 9h i les 14h, tindrà lloc un symposium en Smart Rural Grids a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). La sessió, que s’emmarca en el projecte europeu Smart Rural Grid, està organitzada pel KIC Innoenergy MSc. SENSE and MSc. Smart Cities i el CITCEA-UPC, coorganitzador del màster en Enertrònica i del màster en Mecatrònica de la UPC School.

Aquest symosium té com a objectiu analitzar a fons l’evolució de les actuals xarxes de distribució rurals cap a les anomenades xarxes rurals intel·ligents, tot posant l’accent en les tecnologies que fan possible aquesta transició (telecomunicacions, convertidors i sistemes d’emmagatzematge) i els nous models de negoci que genera el sorgiment de les xarxes intel·ligents. Tots aquests temes seran tractats des de diferents perspectives, tant de la indústria com del món acadèmic i de la recerca.

Més informació:

Symposium on Smart Rural Grids