Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Conferència "The Logic of Architecture"
Data: 13-03-2018
Hora: 11:00
Lloc: Escuela Técnica Superior de Arquitectura del Vallés (c/ Pere Serra 1-15, Sant Cugat del Vallès)

El proper dimarts 13 de març, a les 11h, tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSAV la conferència "The Logic of Architecture", a càrrec del reconegut arquitecte Pau de Solà-Morales.

El ponent

Pau de Solà-Morales és professor d’Estètica i Dibuix a l’Escola d’Arquitectura de Reus (URV). És llicenciat en Arquitectura i Urbanisme per l'ETSAB (1993) i doctor en Disseny per la Universitat Harvard (2000). Ha estat professor visitant a la Harvard Design School i professor i responsable de l'àrea d'informàtica de l'Accademia d'Architettura de la Università della Svizzera italiana. S’ha especialitzat en teoria de l’arquitectura contemporània també i en l'ús i l'aplicació de les tecnologies de la informació en relació amb l'arquitectura i el disseny, àmbits sobre els quals ha publicat nombrosos articles.

Acte obert i gratuït.