Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Advanced Factories Expo & Congress 2019
Data: Del 09-04-2019 11-04-2019

Del 9 al 11 d’abril de 2019, tindrà lloc al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB) l'Advanced Factories Expo & Congress 2019, la fira d'innovació, automatització, robòtica i indústria 4.0. La trobada convertirà Barcelona en l'epicentre europeu del coneixement de la indústria 4.0 i aportarà les claus per millorar la competitivitat industrial a Europa.

A la trobada, centenars d’expositors presentaran les darreres innovacions en l'àmbit de l'automatització industrial, per apropar als professionals les eines per optimitzar sistemes productius i la maquinària per desenvolupar les fàbriques del futur. En el marc d’aquesta cita, se celebrarà també l'Industry 4.0 Congress, en què els més prestigiosos speakers internacionals compartiran les claus i estratègies que transformaran la indústria en els propers anys.

La UPC School és supporting partner de l'esdeveniment i els nostres alumnes tenen un 50% de descompte en la seva entrada.

Més informació:

Advanced Factories Expo & Congress 2019