Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats de la UPC School

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els docents i estudiants de la UPC School han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  AI & Big Data Congress
Data: Del 14-10-2020 al 15-10-2020

Els dies 14 i 15 d’octubre del 2020, se celebrarà a Barcelona la 6a edició del congrés de referència en Big Data i l'explotació de grans volums de dades al sector empresarial. En aquesta nova edició es reforçaran els continguts sobre Intel·ligència Artificial cada cop més present.

Trobaràs el millor networking, així com les darreres tendències i best practices d’empreses pioneres, novetats tecnològiques i la seva aplicació real.

Més informació:

AI & Big Data Congress