Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  REBUILD 2020
Data: Del 29-09-2020 al 01-10-2020

Del 29 de setembre a l'1 d'octubre tindrà lloc REBUILD, l'esdeveniment d'innovació per impulsar l'edificació. La cita acull també el Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0, un espai on descobrir nous materials, les últimes tecnologies emergents i els sistemes constructius més innovadors.

Alumnes i directors dels programes de formació de la UPC School obtindran un paquet d’invitacions Business Pass gratuïtes, amb accés a l'esdeveniment. Informeu-vos-hi a través del tècnic/a del vostre programa!

El 30 de setembre, Alexandre Santacana, membre de l'ACFM i professor en el màster en Facility Management, presentarà els resultats de la feina de la Comissió BIM (conjunta entre l'Associació Catalana de Facility Management i Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona) en la ponència "BOOM Digital Twin: Dades per Gestionar Construccions".

D'altra banda, Eloi Coloma, director acadèmic del màster en Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes, hi participarà també com a moderador de la sessió "BAM Models Constructius: Dades per a Preconstrucció i Constructibilitat".

Més informació:

REBUILD