Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Customer Revolution: Millora l'Experiència de...
Data: 01-06-2021
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 931148023

El dimarts 01-06-2021, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Customer Relationship & Experience Management (CRXM) (Presencial).

Simplicitat, conveniència, personalització, transparència, immediatesa... En un món hiperconnectat, l'exigència dels clients és cada vegada més gran. Et convidem a descobrir en aquesta open class les claus de les empreses que aconsegueixen créixer connectant amb les necessitats dels seus clients i com d'altres ho segueixen intentant.

El ponent

Jonatan Amenedo, CEO de Dative.

Enginyer Superior de Telecomunicacions per la Universitat del País Basc (UPV/EHU), MBA per ESADE i màster en Big Data Science per MBIT School (Madrid). L'any 2017 va fundar Dative, una startup que crea eines per fer accessible el data driven growth a les corporacions, i que ja està present a Espanya, Itàlia i Regne Unit. Va liderar aquesta iniciativa després d'haver treballat per a empreses com P&G gestionant operacions de trade marketing o com a consultor d'estratègia en multitud de "telcos" a escala europea com Telenet (Bèlgica) o Virgin Media (Regne Unit), on va impulsar llançaments de productes digitals a gran escala a través del modelatge predictiu. A més, és professor del postgrau en Custormer Relationship and Experience Management de la UPC School.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.