Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "La Transformació de l'Hospital Joan XXIII de ...
Data: 19-10-2021
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 931120867

El dimarts 19-10-2021, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Arquitectura Sanitària: Present i Futur (Presencial).

El nou Hospital Joan XXIII de Tarragona és un ambiciós i important projecte arquitectònic que comprèn la renovació de l'actual hospital, la construcció d'un nou edifici i la conservació dels edificis existents d'urgències i del CAP Francolí. El nou Joan XXIII serà un edifici d'alta complexitat que neix amb una visió regional que va més enllà del mateix centre. Es tracta d'un projecte de gran envergadura, tant pel que fa al volum construït com a la transformació. Amb aquesta renovació, l'hospital s'adapta a les necessitats sanitàries d'ara i del futur pròxim.

El projecte neix de la proposta realitzada pels despatxos d'arquitectura Sanabria & Planas-Gallego Arquitectes, CDB Arquitectura SLP i Mario Corea Arquitectura SLP.

Els ponents

• Mario Corea. Arquitecte per la Universidad Nacional del Litoral a Rosario (Argentina). Té un màster en Architecture in Urban Design per la Harvard University i un diploma en Urban Studies per la Architectural Association de Londres. Soci fundador de Mario Corea Arquitectura.
  • Humbert Costas. Arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB-UPC). Soci fundador de CDB Arquitectura.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.