MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "La Intel·ligència Artificial en la Gestió per...
Data: 30-01-2024
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 931120835

El dimarts 30-01-2024, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del curs de formació permanent en Business Process Management (BPM) (En línia).

El debat d'aquesta taula rodona se centrarà a abordar la importància de la intel·ligència artificial (IA) com a eina necessària en la gestió per processos (BPM), tot tractant els següents punts:

• Quin paper juga la intel·ligència artificial en la gestió per processos?
  • La màgia de la simplificació de processos mitjançant regles de negoci intel·ligents.
  • La intel·ligència artificial generativa com a una col·laboradora més en l’optimització de processos.
  • De la mineria de dades de procés al process mining recolzat en IA.
  • Com ajuda la IA en la integració de sistemes que suporten els processos de negoci?
  • Cal ser un expert en IA per poder aplicar-la en l’optimització de processos?
La sessió inclourà exemples pràctics reals d’aplicació de la IA en els diferents aspectes tractats.

Participants:

• Josep Carmona Vargas. CEO de Process Talks, empresa que desenvolupa una tecnologia conversacional basada en tècniques d'IA per a l'automatització de processos de negoci i ofimàtics. Expert reconegut en l’aplicació de la IA en la gestió per processos. Catedràtic en excedència del departament de Computació de la UPC.
  • Marie Claude Belda. Cofundadora de Balandra Software i ex Account Executive a Pegasystems. Actualment, és directora comercial de Dive.Tech, empresa dedicada a computer vision, IA generativa i machine learning. La seva experiència professional sempre ha estat relacionada amb la presa de decisions i la gestió de fluxos de treball, amb un coneixement profund de les eines IA, les regles de negoci i els processos.
  • Juan Muñoz Poveda. Llicenciat en Ciències Econòmiques a la UB. Docent en diverses universitats i escoles de negocis. Més de 30 anys d'experiència en consultoria tecnològica, definint solucions tecnològiques de gestió empresarial i liderant equips de treball, en sectors com automoció, farmàcia, retail, moda, financer, indústria primària, producció, etc. Expert en consultoria de processos i en gestió de projectes internacionals (Regne Unit, Llatinoamèrica, Portugal, Bèlgica, etc.).
  • Rafael Pano. Enterprise Account Executive de Software AG. Apassionat per ajudar els clients a utilitzar la tecnologia com a vehicle per prendre les millors decisions basades en dades. Expert en programari d'analítica avançada, IA, integració d'aplicacions, API's i dades, BPA i process mining.
Moderada per:

• Juan Ramón Gutiérrez Villar. Director acadèmic del curs en Business Process Management (BPM) i líder global de Digital Experience Operations a GamaUX i líder de solucions empresarials a The Talent Group.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.