Celebració dels 10 anys del màster en Disseny i Producció d’Espais

El passat 5 de desembre es va realitzar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) l’acte de celebració dels 10 anys del màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School. A l’esdeveniment hi van assistir exalumnes, professors i col·laboradors, així com persones interessades en l’arquitectura, la cultura i el disseny.

10Aniversario_DPELa presentació de l’esdeveniment va estar a càrrec de Paco Pérez i Carmen Rodríguez i la posada en escena de l’acte va ser ideada i produïda pels mateixos alumnes del màster.

L’acte central de la celebració va ser la taula rodona “Ten Years After” en la qual va participar Coque Claret com a moderador i diferents professionals reconeguts del món del disseny i l’arquitectura com Ignasi Bonjoch, Txatxo Sabater, Olga Subirós, Toni Gironès, Francesc Pla i Maria Güell.

Per últim, es va realitzar la projecció de l’audiovisual “La Memòria del Màster”, que repassava la trajectòria d’aquests 10 anys de màster amb diferents vídeos de felicitació.

L’acte va ser amenitzat amb música a càrrec de DJ Nixer.

Vídeo “La Memòria del Màster”