Mobile World Capital Barcelona ofereix 3 ajuts de 1.000 € per al postgrau en 5G: Tecnologies, Serveis i Models de Negoci

La Fundació Mobile World Capital Barcelona (MWCapital), amb l’objectiu d’impulsar una formació d’excel·lència en el sector digital, i en el marc de l’acord de col·laboració com a soci estratègic del postgrau en 5G: Tecnologies, Serveis i Models de Negoci de la UPC School, presenta un programa d’ajuts per cursar la 1a edició d’aquest postgrau.

Els destinataris del programa d’ajuts són professionals del sector de les telecomunicacions i la informàtica.

Les persones que compleixin aquests perfils i estiguin interessades a sol·licitar un ajut han d’estar admeses prèviament en el programa acadèmic i enviar al tècnic del curs la següent documentació:

• Acreditar la titulació de Grau en Enginyeria de Telecomunicacions o en Enginyeria Informàtica.
  • Carta de motivació, exposant les raons per cursar el postgrau.
  • Expedient acadèmic.
  • Currículum vitae acreditant l’experiència en el sector de les telecomunicacions.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si disposa.

Es realitzarà una valoració de l’expedient acadèmic dels sol·licitants i del seu currículum vitae, interès i experiència professional en el sector de les telecomunicacions i nivell d’ocupabilitat en el sector un cop finalitzats els estudis.

La data límit per sol·licitar aquests ajuts és el 17 de gener de 2021.

El postgrau en 5G: Tecnologies, Serveis i Models de Negoci proporciona als professionals una visió àmplia de les xarxes mòbils 5G, les seves aplicacions i els canvis en les organitzacions deguts a la implantació del 5G. El programa s’iniciarà el 15 de febrer, en modalitat 100% virtual.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud de l’ajut, podeu contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 706 80 35 o el formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.