Nou impuls a la formació en lideratge i gestió de projectes empresarials

9 d’octubre de 2009

Atès que, davant l’interès suscitat, han quedat exhaurides totes les places disponibles del primer grup, s’ha obert una segona edició d’aquests dos programes per al curs 2009-2010 amb l’objectiu de cobrir la creixent demanda formativa en competències directives i de gestió empresarial.

En el context actual d’incertesa econòmica, el món laboral requereix professionals preparats per dirigir empreses i projectes que es caracteritzen cada cop més per un entorn fortament competitiu i canviant. La gestió de projectes òptims en qualitat, temps i costos és una de les necessitats que demana el nou context socioeconòmic, i, tal com mostren les dades de l’èxit dels programes amb orientació executiva de la UPC School, també és una nova vocació que cal cobrir entre els professionals de les àrees tècniques.

Els programes Direcció i Organització d’Empreses i Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) tenen una trajectòria consolidada de 22 i 11 respectivament, fet que els situa com a referents de formació en el sector. Són màsters que garanteixen una formació integral i altament especialitzada, amb una orientació adreçada a la pràctica empresarial i impartida per professionals amb una reconeguda trajectòria acadèmica i professional.

D’aquesta manera, la UPC School reforça l’oferta formativa de desenvolupament professional que ofereix en l’àmbit de la gestió i l’organització d’empreses, sector en què presenta 28 programes formatius entre màsters, postgraus i cursos d’especialització.■