Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  EUBIM 2018 - Congrés Internacional BIM
Data: Del 17-05-2018 19-05-2018

Els dies 17, 18 i 19 de maig es realitzarà el Congrés Internacional EUBIM 2018 a València, sota el lema Feel the BIM.

Com en anys anteriors, serà un Congrés Científic, marcat per tres grans blocs:

1. BIM a la Universitat
2. Disseny i Construcció amb BIM
3. Experiències reals amb BIM

El Congrés comptarà amb presència dels professionals més experimentats en l’àmbit del BIM. Serà una trobada professional per conèixer l'estat d'implantació de la metodologia BIM al nostre país, divulgar experiències reals de professionals i empreses que ja han iniciat la seva implementació com a metodologia de treball en la gestió de projectes de construcció i una oportunitat única per connectar les demandes i requeriments de formació necessaris per a iniciar-se en el BIM.

Eloi Coloma, director acadèmic del màster en BIM Management Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci de la UPC School, participa com a membre del comitè científic del Congrés Internacional EUBIM 2018.

Més informació:

Congrés Internacional EUBIM