Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Presentació de Twinlight Souls, projecte final dels màste...
Data: 27-11-2020
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia

El divendres 27 de novembre, a les 18 h, es realitzarà en línia la presentació del videojoc Twinlight Souls, el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School han realitzat durant l'última edició del programa (curs 2019-2020).

Aquesta serà l’estructura de l’acte:

• Introducció per part de Jesús Alonso, director acadèmic de l’oferta formativa de màster en Videojocs i Animació de la UPC School.
  • Conferència: "Game Up: Mercat Global de Videojocs vs. Covid-19". L'any 2020 ha estat marcat clarament per la pandèmia. Quin ha estat l'impacte en la indústria dels videojocs? Més enllà de les principals tendències, quins matisos es poden destacar? Seguiran creixent els jocs quan acabin les restriccions? Anàlisi a càrrec d’Aurélie Bauzou, International Recruiter a Power Up Talent, agència de selecció de talent especialitzada en videojocs.
  • Presentació del videojoc Twinlight Souls.

Twinlight Souls ens situa a Niberry Forest, que ha caigut en la foscor i ara és en mans de l’antiga corrupció. Quan la lluita semblava gairebé perduda, va aparèixer un raig d’esperança. Uniu-vos als nostres herois, dos esperits lleugers nascuts com a últim recurs per salvar la terra. Coopereu junts, feu-vos més forts i derroteu les forces del mal que han arrelat a casa vostra.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Formació de temàtica relacionada