Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Conferència: "L'Aventura Internacional AAA" amb Ubisoft B...
Data: 11-12-2020
Horari: 18:00 a 19:30
Lloc: En línia

El divendres 11 de desembre, a les 18 h, es realitzarà la jornada virtual de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA), una sessió per aprendre noves experiències sobre el desenvolupament internacional de videojocs AAA i conèixer nous talents de la indústria.

CONFERÈNCIA: “L'AVENTURA INTERNACIONAL AAA”, AMB UBISOFT BERLÍN

• 18:00 h - 19:00 h: Conferència: "L'Aventura Internacional AAA", a càrrec de dos alumni de la UPC School que han fet carrera internacional en el desenvolupament de videojocs.

Els ponents:

Albert Millàs Roura, programador a Ubisoft Berlín. Mentre cursava el màster en Advanced Programming for AAA Video Games, en l’edició 2014-2015, va ser estudiant en pràctiques a Digital Legends. Després va fer el salt a l’estranger i va estar treballant durant 3 anys i 8 mesos en els títols de videojocs de la marca Lego a Travellers Tales (UK). Ara viu a Alemanya, on fa més d'un any que forma part de l'equip de desenvolupament dels jocs Far Cry 6 i Skull & Bones a Ubisoft Berlín.

Joan Centellas Jiménez, Level Designer a Ubisoft Berlín. Després de cursar el màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games, durant l’edició 2013-2014, va treballar durant més de 2 anys als estudis espanyols U-Play Online i Big Imagination Games. Després, va formar part durant 2 anys i 7 mesos de l’equip de desenvolupament del joc Tom Clancy's The Division 2, a Ubisoft Reflections (UK). Actualment fa 10 mesos que treballa a Ubisoft Berlín en el joc Far Cry 6.

LLIURAMENT DE PREMIS 3HMA 2020

• 19:00 h - 19:15 h: Lliurament de premis per a les quatre categories:
• Audience Award
• Big Picture Award
• Best Mobile Game Award
• Best Game Award - Socialpoint

Us hi esperem!

---

Aquest acte és obert i gratuït. Per apuntar-te, cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Hi vull assistir

Formació de temàtica relacionada

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.