Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Day TIC 2021
Data: 27-05-2021
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: En línia

En el marc del programa d'activitats del 50è aniversari de la UPC, el dijous 27 de maig, a les 18: 30 h, es realitzarà de forma virtual la tercera edició de l'Open Day TIC. En aquesta sessió, es presentarà l'oferta formativa de la UPC School en l'àrea TIC i comptarem amb la participació de l'investigador Xavier Costa-Pérez, que ens parlarà de les tecnologies emergents disruptives que configuraran les xarxes 6G del futur.

Programa:

• 18:30 h - 19.00 h – Benvinguda institucional de la UPC School i presentació de l'àrea formativa TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació). Coneixerem els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector, així com la nova oferta formativa d'aquest àmbit, que ha estat dissenyada per cobrir aquestes oportunitats emergents.
  • 19:00 h - 19:45 h – Conferència: "Tecnologies Disruptives per als Sistemes 6G del Futur", a càrrec de Xavier Costa-Pérez.

A mesura que es va implementant el 5G, els investigadors ja cerquen nous reptes per definir la propera generació de xarxes de comunicacions mòbils. En aquesta xerrada, farem un repàs de les tecnologies emergents disruptives que s'espera que configurin les xarxes 6G del futur. S'hi abordaran temes com l'automatització basada en IA per a mercats verticals, la desagregació de xarxes O-RAN, les superfícies intel·ligents o la detecció sense fils. A més, s'hi presentaran resultats preliminars sobre aquests temes, així com les principals iniciatives conjuntes de la indústria i el món acadèmic en projectes a gran escala.

Xavier Costa-Pérez és professor investigador d'ICREA, director científic del centre de recerca i2cat i cap d'R+D en xarxes 6G dels Laboratoris NEC Europa. La seva recerca se centra en la transformació digital impulsada per la interrelació entre xarxes mòbils i IA. El seu equip de treball produeix investigacions que es difonen regularment en publicacions científiques del més alt nivell, genera innovacions en forma de transferència de tecnologia –que li han valgut diversos premis–, participa en grans projectes d'R+D de la Unió Europea i col·labora amb organismes d'estandardització. És enginyer i doctor en Telecomunicacions per la UPC i la seva tesi doctoral va ser guardonada amb un premi nacional.

• 19:45 h - 20:00 h – Torn obert de preguntes i tancament de l'acte.

Us hi esperem!

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.