Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "L'Estructura com a Arquitectura"
Data: 27-07-2021
Horari: 17:30 a 18:30
Lloc: En línia
Contacte: 931120862

El dimarts 27-07-2021, a les 17:30, tindrà lloc una Open Class del màster en Enginyeria Estructural a l'Arquitectura (Semipresencial) i del màster en Enginyeria Estructural a l'Arquitectura (En línia).

En aquesta sessió es presentaran exemples de dissenys d'edificis en els quals l'arquitectura i l'enginyeria estructural són inseparables i emfatitzats de manera intencional. A través de la lent de diversos projectes completats, com Exchange House, Fishers Island House, Clemson Lee Hall III, el nou Museu Glenstone II, Milan House, Denver Union Station o el nou Museu d'Art Modern de Varsòvia, s'identificaran els desafiaments associats al disseny d'estructures visibles i sense ornaments. El tema central serà analitzar com aquest tipus de treball de disseny més innovador es diferencia de la col·laboració en el disseny estructural més convencional, i la importància dels detalls ben elaborats, el disseny per a la construcció i la participació inicial del contractista.

Aquesta open class es realitzarà en anglès.

El ponent

Dmitri Jajich. Director d'enginyeria estructural a l'oficina de Skidmore, Owings and Merrill (SOM) a Londres.

Al llarg dels seus 21 anys a SOM, ha col·laborat amb arquitectes i artistes en estructures d'edificis guardonats, tant museus, espais culturals, centres de transport com residències privades.

Els seus projectes anteriors inclouen el Fisher's Island Residence a Nova York, el Museu d'Art de Carolina de Nord, el projecte Lee Hall III (una addició a la Facultat d'Arquitectura, Arts i Humanitats de la Universitat de Clemson), el James Turrell Skyspace a la Universitat de Rice, el projecte privat museu Glenstone II i el Denver Union Station. Els projectes recents inclouen la Torre Karlatornet (Göteborg, Suècia), que serà l'edifici més alt d'Escandinàvia, i el Manhattan Loft Gardens a Londres, que presenta una ambiciosa construcció de doble voladís amb osques.

Jajich és titulat en Enginyeria Civil Estructural per la Universitat de Minnesota (EUA), membre col·legiat actiu de la Institució d'Enginyers Estructurals al Regne Unit i enginyer civil i estructural amb llicència tant a Illinois com a Nova York.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.