Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Roca One Day Design Challenge
Data: 23-10-2021
Horari: 09:30 a 18:00
Lloc: En línia

El concurs internacional de disseny Roca One Day Design Challenge que celebra la seva 9a edició. En ell, estudiants, joves arquitectes i dissenyadors han de crear, en un sol dia, solucions innovadores per a l'espai de bany i de la cuina.

Aquesta edició el concurs serà online i tindrà lloc el dissabte 23 d'octubre de 2021, per la qual cosa podran participar estudiants de tot Espanya.

Aquest concurs està dirigit a estudiants de disseny i a joves professionals amb domicili en territori d'Espanya, la data de naixement dels quals sigui entre el 24 d'octubre de 1991 i el 23 d'octubre de 2003. Es pot participar individualment o per grups de fins a 2 membres, sempre que tots els integrants compleixin el requisit anterior. Els premis en aquesta edició són de 3.000 €, 2.000 € i 1.000 €.

Més informació:

Roca One Day Design Challenge