Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Deep Generative Learning with Variational Aut...
Data: 20-12-2021
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 937068035

El dilluns 20-12-2021, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (Presencial) i del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (En línia) i del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (Semipresencial) i del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (En línia).

Es tracta d'un esdeveniment satèl·lit del Deep Learning Barcelona Symposium 2021, que tindrà lloc el dimecres i dijous d'aquella setmana al Campus Nord de la UPC.

Aquesta sessió pràctica explica com implementar un codificador automàtic variacional (VAE) amb xarxes neuronals profundes. Els VAE, com els GAN, són un tipus de models generatius capaços de produir dades sintètiques i realistes. En aquest laboratori, els assistents aprendran a generar imatges manuscrites de dígits (0-9) amb Pytorch i interpretaran el comportament del model.

Inscripció oberta fins al dijous 16 de desembre, ja que el divendres dia 17 de desembre els inscrits rebran un enllaç amb un vídeo d'1 h de durada, que hauran de visualitzar abans de la sessió.

Aquesta open class es realitzarà en anglès.

La ponent:

Mariona Carós Roca.
Màster en Enginyeria de Telecomunicació per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), especialitzada en multimèdia (DL sobre visió, parla i text). Va treballar a Telefónica com a data scientist desenvolupant models DL per a la detecció d'anomalies a les xarxes. Actualment està cursant el seu doctorat a la Universitat de Barcelona (UB) en modelatge de dades LiDAR per a aplicacions ambientals, en col·laboració amb l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC). També és membre de Young IT Girls, una organització sense ànim de lucre per animar les nenes a realitzar estudis tecnològics.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.