Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Desxifrant les Nostres Dades d'Empresa: Error...
Data: 13-12-2021
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 931148023

El dilluns 13-12-2021, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del màster en MBA en Business Analytics (Presencial).

En aquesta sessió analitzarem diversos exemples pràctics per comprovar que una incorrecta anàlisi de dades a l'empresa ens porta a conclusions errònies i, per tant, a la presa de decisions equivocades. Com veurem, la majoria d'aquests errors es produeixen per dos motius: el primer, per la manca de rigor metodològic en l'anàlisi de dades; i el segon, per la manca de fonaments conceptuals de negoci.

Per poder assistir i gaudir d'aquesta sessió, no cal cap mena de coneixement informàtic o estadístic.

El ponent

Vicenç Fernández Alarcón, consultor en business analytics i director acadèmic del màster MBA en Business Analytics de la UPC School.

Doctor en Administració i Direcció d'Empreses per la UPC. Enginyer de Telecomunicacions per la Universitat Ramon Llull. Màster en Pensament i Creativitat per al Món Tecnològic i Empresarial per la Salle Business School i màster en Aprenentatge Estadístic i Data Mining per la UNED. Professor agregat al Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Investigador i consultor d'empreses en analítica de dades (business analytics). Cofundador del Laboratori per al Desenvolupament de Talent Tècnic (TechTalent-Lab). Ha publicat diversos llibres, capítols de llibres i articles en revistes internacionals. Així mateix, també ha presentat les seves investigacions en el camp en més d'una cinquantena de congressos nacionals i internacionals.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.