MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Has superat el nombre màxim d'intents. El teu usuari està bloquejat temporalment. Torna a accedir d'aquí a una estona.
Has d'introduir l'usuari del campus no un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Finance Afterwork: "Emprenent en Fintech: De la Idea al M...
Data: 22-02-2024
Horari: 18:30 a 19:30

El dijous 22 de febrer, a les 18:30 h, tindrà lloc el Finance Afterwork: "Emprenent en Fintech: De la Idea al Mercat". Es realitzarà presencialment al IEF-BFS (Av. Josep Tarradellas 123, 2a planta).

Les finances actuals tenen un component cada vegada més tecnològic. Les fintech adopten la tecnologia per crear nous models de negoci en la indústria financera. Són propostes de valor que repten el sector financer tradicional, en les quals cal combinar la innovació i l'adopció de noves tecnologies amb el necessari compliment normatiu i la ciberseguretat i confiança que es requereixen en un sector tan sensible i regulat.

En aquesta sessió comptarem amb dos experts en el desenvolupament de startups de fintech. En un format de “cara a cara”, ens compartiran i compararem els seus processos d'ideació, disseny, desenvolupament i llançament dels seus projectes.

Aprendrem quins són els aspectes més crítics en la creació i desenvolupament d'una fintech sota un vessant tecnològic, sense descurar altres aspectes com la formació d'un equip equilibrat o la cerca d'un mercat al qual atendre.

És una sessió ideal per a qualsevol persona amb coneixements financers i/o tecnològics, amb interès pel món fintech i el desenvolupament d'aplicacions en aquest sector.

Ponents:

• Fèlix Laencuentra. CEO i fundador de Fexer, una plataforma SaaS que facilita la comunicació entre bancs i clients donant eines per millorar les seves decisions financeres. Ha liderat diversos projectes de finances i tecnologia.
  • Ferad Zyulkyarov. CTO de Inbestme, un dels roboadvisors de referència a Espanya. Lidera un equip de 10 desenvolupadors i té una gran experiència en el desenvolupament de tota mena de plataformes de fintech.
  • Moderador: Eloi Noya, director d'Innovació de la Barcelona Finance School i codirector acadèmic del postgrau en Fintech Technologies and Applications de la UPC School.

Inscripcions:

Finance Afterwork: "Emprenent en Fintech: De la Idea al Mercat"