Computació Quàntica, Economia Circular, e-Health o Full-Stack, algunes de les noves propostes formatives de la UPC School

La UPC School presenta 8 noves propostes formatives que s’iniciaran entre gener i març de 2020. Són programes d’especialització, dissenyats amb l’aval de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i impartits pels millors professionals de cada àmbit. Especialitza’t i impulsa ara la teva carrera professional!

Àrea d’Arquitectura, Urbanisme i Edificació:

ValoracionsPostgrau en Valoracions Immobiliàries: Mètodes i Models Internacionals. La Directiva de Crèdit Europeu imposa la necessitat que els treballadors del sector financer i immobiliari estiguin capacitats per oferir un assessorament adequat als clients, tot assenyalant com preferent l’adopció d’estàndards europeus. Aquest postgrau forma experts en valoracions immobiliàries, basades tant en criteris de mercat com a efectes cadastrals i hipotecaris, seguint estàndards nacionals i internacionals.  Inici: Febrer 2020.

Àrea de Ciències i Tecnologies de la Salut:

eHealthPostgrau en e-Health Technology Innovation . L’e-Health serà la clau per transformar el model de salut del futur, que serà més connectat i més proper a les persones. Per aconseguir-ho, serà essencial l’ús estratègic de les tecnologies disruptives, com l’IoT, el Big Data o el 5G, entre d’altres. Aquest postgrau connecta les necessitats del món de la salut amb l’univers de solucions tecnològiques per definir nous models de negoci a partir d’aquesta convergència. Inici: Febrer 2020.

Àrea d’Enginyeria Civil:

WaterPostgrau en Water, Energy & City. Leading the Future. L’OCDE preveu que cap al 2050 la població augmenti en més de 2.000 milions de persones, de la qual un 70% serà urbana. En conseqüència, s’incrementaran la demanda energètica, la de recursos naturals i la d’aigua. Serà necessari, doncs, desenvolupar estratègies integrals per satisfer el subministrament amb alternatives compatibles amb el creixement i els nous estils de vida i consum. Postgrau organitzat conjuntament amb Agbar, l’Ajuntament de Barcelona i Naturgy. Inici: Març 2020.

Àrea de Sostenibilitat i Medi Ambient:

EconomiaCircularPostgrau en Economia Circular. Eines i Estratègies d’Innovació Industrial. La figura de l’expert en economia circular ha pres una gran rellevància, com a professional amb capacitat d’incorporar una visió estratègica, tecnològica i gestora en el nou paradigma del sistema productiu de la Unió Europea. Un nou perfil capaç d’implementar accions per liderar la transició cap a una economia més sostenible. Inici: Gener 2020.

Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació:

Full StackPostgrau en Full-Stack Web Technologies. El desenvolupador Full-Stack és una figura fonamental en els departaments IT que actualment és molt demandada per les empreses. Adquireix les competències d’aquest perfil tècnic, que dóna resposta a qualsevol repte de desenvolupament web, amb una visió integral tant d’aspectes front-end com back-end. Inici: Febrer 2020.

Game_DesignPostgrau en Game Design & Management. Segons el Llibre Blanc del Desenvolupament Espanyol de Videojocs 2019, Catalunya es consolida com el principal pol de la indústria espanyola i, segons les previsions, la facturació creixerà a un ritme anual del 23% a l’estat. Dissenyar, conceptualitzar i prototipar un projecte de videojoc és l’objectiu d’aquesta formació, que també capacitarà per analitzar i ajustar el model de negoci, la monetització o l’experiència d’usuari del joc. Inici: Febrer 2020.

Postgrau en Lean Startup Incubation.  Desenvolupa un projecte de negoci propi aprofitant les potencialitats de les noves tecnologies, amb el suport de prestigiosos mentors-emprenedors. La formació segueix la metodologia Lean Startup i inclou un període d’incubació del projecte a B-Combinator, hub d’innovació i creixement empresarial del 22@, que ajuda a les startups a accelerar-se, consolidar el seu negoci i expandir-se. Inici: Gener 2020.

QuanticaPostgrau en Tecnologies i Computació Quàntica. La irrupció de la tecnologia quàntica promet ser una de les grans revolucions en el processament de dades. Transformarà el sector tecnològic, financer i altres sectors, gràcies a la seva capacitat de processament, molt més ràpida que els ordinadors convencionals. Els professionals formats amb aquest postgrau seran capaços d’assessorar, implementar i desenvolupar projectes basats en tecnologies quàntiques. Inici: Febrer 2020.