Nous ajuts específics per a programes de la UPC School

Amb l’objectiu de facilitar l’accés a la nostra formació, una selecció de programes de la UPC School disposa d’un programa d’ajuts específic que permet matricular-s’hi en condicions avantatjoses. També està oberta la convocatòria d’ajuts Employment Help per a professionals a l’atur o amb rendes baixes. Informa-te’n!

Aquests són els programes amb ajuts propis:

També segueixen en actiu els Ajuts Employment Help. Aquests ajuts, que cobreixen 50 € per crèdit matriculat, s’adrecen no només a persones a l’atur sinó també a professionals amb rendes baixes, amb uns ingressos que no superin en un 20% el salari mínim interprofessional. La sol·licitud podrà realitzar-se fins set dies abans de l’inici de cada programa formatiu, com a data límit.