Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Jornada: Innovació i Futur a l'Abast del Patrimoni Històric
Data: 12-06-2019
Horari: 10:30 a 14:00

La Universitat Politècnica de Catalunya i el Museu d’Història de Barcelona organitzen la trobada sectorial ‘Innovació i futur a l’abast del patrimoni històric’, on es debatrà l’estat actual i futur del sector, i es presentaran les darreres tendències tecnològiques aplicades en l’àmbit arquitectònic, la difusió i reconeixement del patrimoni, i les tecnologies avançades de digitalització.

La jornada està dirigida als agents del sector responsables de la gestió de patrimoni: estudis d’arquitectura, enginyeries, empreses de restauració, arqueòlegs, museus, i administració pública.

Hi participaran diferents docents i directors acadèmics de la UPC School. Belén Onecha, coordinadora del màster en Rehabilitació i Restauració Arquitectònica, Helena Coch, directora acadèmica del màster en Arquitectura i Medi Ambient, i també Pilar García-Almirall, directora acadèmica del màster en Sistemes d’Informació Geogràfica (SIG).

Més informació:

Jornada: Innovació i Futur a l’Abast del Patrimoni Històric