La UPC School reforça l’oferta de màsters i postgraus executive

La UPC School consolida la seva línia de formació executive, adreçada a potenciar les competències de lideratge en aquells rols vinculats a la gestió IT, al management corporatiu o a la direcció global en àrees com ara la logística o la producció. Són estudis dissenyats especialment per liderar amb impacte i aportar les solucions transformadores que demana el context canviant d’avui dia.

Dirigir amb confiança, amb una estratègia sòlida i capacitat innovadora esdevé un actiu importantíssim per qualsevol empresa o unitat que busqui seguir creixent. Els programes executive de la UPC School, que detallem a continuació, tenen com a objectiu reforçar, precisament, les habilitats professionals i personals que permetran liderar el negoci des de l’optimització dels processos, la gestió positiva dels equips, l’ús crític i raonat de les tecnologies disruptives i la millora contínua de l’experiència del client. Per acompanyar el procés d’aprenentatge, els programes UPC School compten en els seus equips docents amb els líders de les empreses referents en cada especialitat.

DIRECCIÓ IT

Postgrau en CIOs Executive Program. Inici: 10 de febrer de 2023 (semipresencial)

Visió aplicada de la direcció IT per formar-se com a Chief Information Officer (CIO). Comprèn l’estratègia IT i l’alineament IT-negoci, la gestió de recursos i la innovació. Adreçat especialment a perfils de middle management amb vocació per liderar l’àrea IT en la seva globalitat.

Postgrau en Direcció de la Transformació Digital. Inici: 3 de febrer de 2023 (semipresencial)

Les empreses de qualsevol sector han d’adaptar les seves estructures i funcionament als nous models de negoci i als diferents entorns competitius. Programa per liderar de forma integral la transformació digital a les organitzacions.

DIRECCIÓ EMPRESARIAL

MBA en Business Analytics. Inici: 20 de gener (presencial)

Les organitzacions que capitalitzen grans quantitats de dades han començat a aplicar-les a la resolució de nous reptes comercials, operacionals o financers. Programa únic en combinar l’estratègia de management amb les més avançades eines analítiques.

Màster en Direcció i Organització d’Empreses. MBA. Inici: setembre de 2023 (presencial)

Programa pensat per adquirir noves aptituds per coordinar projectes i equips en les diferents àrees de l’empresa: finances, màrqueting, vendes, recursos humans o operacions.

Màster en Executive MBA en Direcció i Gestió d’Empreses. Inici: octubre de 2023 (presencial)

Formació amb una visió estratègica i global de les diferents àrees de l’empresa per al desenvolupament de competències de gestió i presa de decisions en les diferents àrees funcionals.

DIRECCIÓ EN LOGÍSTICA I PRODUCCIÓ

Màster en Direcció de la Producció. Inici: octubre de 2023 (presencial)

Programa d’excel·lència en l’àmbit de la direcció de la indústria 4.0 en l’entorn privilegiat del CIM UPC.

Màster en Executive en Supply Chain Management. Operacions i Logística. Inici: octubre de 2023 (presencial)

La digitalització, la resiliència i la sostenibilitat són la base dels nous models de negoci logístics. Màster dissenyat per definir estratègicament la cadena d’aprovisionament i liderar-la amb èxit.

Màster en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials. Inici: octubre de 2023 (presencial)

Programa de lideratge en enginyeria i gestió dels processos fabrils, planificació de la producció i disseny de plantes sobre la base del lean manufacturing.

Postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials. Inici: març de 2023 (presencial)

Habilitats directives i tècniques avançades per millorar la producció de l’empresa industrial.